A Google új fejlesztése: hangok a virtuális valóságban
2017. február 17.

A térbeli hangzás talán az egyik legszükségesebb eleme egy játéknak, legyen szó erről akár a virtuális valóságban, akár más platformokon. Új technológiát vinni akár alkalmazásokba, akár játékokba mindig igazi kihívást jelent, szerencsére a Google már elő is állt a nagy tervvel.

Az új plugin létrehozáse érdekében összeállt a Firelight Technologies és az Audiokinetic vállalattal, akik hasznos audiofunkciókkal látják el a játékfejlesztőket. Végeredményképp pár kattintással gyerekjáték lesz összehozni élethű térbeli hangzásokat. 

A programcsomag már elérhető az FMOD és Wwise paltformokra, azonban szerencsére itt nem állt meg a dolog. Tökéletesen képes beépülni a Unity és az Unreal Engine programba, valamint nagy segítség lehet az Androidra, Windowsra, Linuxra, iOS-ra, OSX-re tervezett játékok valósághű hangjainak megalkotásában. 



Aki már próbálta az Alien Isolation-t vagy a Resident Evil 7-et, annak nem kell elmagyarázni mennyit dob a játékélményen egy jól sikerült, élethű hangzás a közelünkből. Legyen az egy távolban csöpögő csap, vagy egy szörny lépte, aki a nyomunkban van, ezen hangok segítségével képesek vagyunk jobban beleélni magunkat. 

Ez a plugin lehetővé teszi majd a hang megfelelő térbeli elhelyezkedését, valamint hogy valós időben történjen meg. Ez talán nem tűnik hatalmas dolognak, de csak várj amíg megtapasztalod. 

 
 
 
 
 
Kapcsolódó hírek
További Hírek
Hardver megjelenések
Játékmegjelenések
Hírlevél feliratkozás
Ha szeretnél értesülni a legújabb esports gear fejleményekről, akkor iratkozz fel hírlevelünkre.
Facebook
Blogok
Google+
Iratkozz fel a YouTube csatornánkra!